2011. nov. 15.

Kék peyote gyűrű


A rózsaszín mintájára készítettem egy sötétkék verziót is gyönyörű világoskék sorral a közepén. Ez most struktúrájában is jobban sikerült mint a prototípus, hiába, gyakorlat teszi a mestert (?).

Talán még elárulhatok annyi titkot, hogy újabb japán gyöngyöket vettem tegnap, olyan de olyan színekben, hogy legszívesebben már a boltban nekiálltam volna fűzögetni! :) Szépséges galvanizált kásák.
Végre beszereztem az első két csomag 8/0-as méretű gyöngyömet, amit már annyi mintában láttam, de sosem volt otthon belőle. Hiába, mindig az kell éppen, ami nincs. Na, most már akkor van. Lássuk, mire megyek vele... Most már csak idő kell, hogy megfűzzem, na, de ez sincs sok. :)

És a minta is elkészült immár, letölthető innen.
The pattern is also available from the link above.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése